Adiós - Reisverslag uit Tjum, Nederland van Johanna Atsma - WaarBenJij.nu Adiós - Reisverslag uit Tjum, Nederland van Johanna Atsma - WaarBenJij.nu

Adiós

Blijf op de hoogte en volg Johanna

06 Februari 2014 | Nederland, Tjum

Hola,

Wat leuk dat jullie mij allemaal willen volgen in Spanje!
Jullie zullen nu vast wel denken, huh zit ze nu al in Spanje?
Nee hoor, ik ben nu nog even lekker thuis. :)

Gisteravond ben ik totaaaaaal verrast omdat er speciaal voor mij een surprise afscheid party geregeld was. Allemaal lieve mensen waren speciaal naar Tzum gekomen om 'afscheid' van mij te nemen. Ik heb echt een super geweldige avond gehad en heb allemaal leuke en lieve cadeautjes en kaartjes gekregen. Ik wil iedereen hiervoor nog een keer bedanken!!

En ja, nu is het bijna zover. Vanmiddag al de koffers ingepakt, wat een gedonder was dat! Natuurlijk zaten we over de kilo's dus nog maar snel wat kilo's bijgeboekt. Vannacht rond 3 uur gaat de wekker en brengen heit en mem mij naar het vliegveld. Op het vliegveld staan Anja (het meisje waarmee ik deze stage ga doen) en haar ouders. Om 7.10 uur gaan we dan echt de lucht in en kan het hele avontuur beginnen!

Veel mensen vragen wat het postadres in Spanje is dus bij deze; Calle de San Alejandro, 179, 11510 Puerto Real (Cádiz). Als jullie nog mensen weten die mijn blog ook willen volgen kan dit via johannaatsma.waarbenjij.nu maar ze kunnen ook mij even een mailtje sturen zodat ik ze erbij kan zetten, mijn mail is: johanna_atsma@hotmail.com

Nou ik duik zo lekker mijn bed in en als alles goed gaat krijgen jullie mijn tweede verslag als ik dan echt in Spanje ben!

Adiós!
Groetjes Johanna

  • 07 Februari 2014 - 10:22

    Klaas Hoekstra:

    In goede reis tawinske!!

    Groetnis Klaas + Sjoerdtje + fam.

  • 07 Februari 2014 - 15:34

    PietriK:

    Hoi Johanna, in hiele goeie reis en folle wille en sukses yn Spanje. Meitsje d'er wat leuks fan!! :-)

  • 07 Februari 2014 - 19:51

    :

    nou hammie t is hjir hatsikke leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johanna

Hallo allemaal, Van 7 februari tot 24 april ga ik stage lopen op een basisschool in Spanje. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van al mijn verhalen en gebeurtenissen in Spanje. Groetjes Johanna

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 7019

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 24 April 2014

Stage periode in Spanje

Landen bezocht: