Buenas noches! - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Johanna Atsma - WaarBenJij.nu Buenas noches! - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Johanna Atsma - WaarBenJij.nu

Buenas noches!

Blijf op de hoogte en volg Johanna

07 Februari 2014 | Spanje, Puerto Real

Daar was hij dan al, mijn eerste reisverslag vanuit Spanje.
Vannacht om 3 uur ging de wekker en begon het avontuur richting Spanje. Om 7.10 uur zaten Anja en ik dan eindelijk echt in het vliegtuig. We hebben aan jullie gedacht hoor toen we het vliegtuig uitstapten in de warme zon!
Op het vliegtuig stond onze begeleider Pedro ons op te wachten, hij bracht ons naar ons appartement in Puerto Real.
Pedro heeft ons laten zien waar we stage gaan lopen, ik ga stage lopen bij de 3-5 jarigen. Gelukkig kunnen de meeste leerkrachten op de school een beetje Engels praten, met de rest van de mensen wordt het dan toch echt communiceren met handen en voeten, vertaalmachine en woordenboek. Na dit alles heeft hij ons nog even naar de supermarkt gebracht waar we onze eerste spullen hebben gekocht!
Op dit moment zit ik lekker op de bank onderuit in ons appartement, helemaal gesloopt door de vlucht, allemaal nieuwe (leuke) mensen en alle inzichten.
Morgen ochtend staat Pedro om 11 uur ons alweer op te wachten om ons mee te nemen naar Cadíz, dit is een grote stad waar veel te beleven is. Hij laat ons alle leuke en gezellige kroegen/plekken zien in de stad.

Ik hoop dat jullie de regen en de wind nog een beetje overleven in Nederland, één troost, morgen en zondag verwachten wij ook regen.

Adiós amigo's!

• 08 Februari 2014 - 16:34

Gerard,Sjoukje,Siebren En Maaike:

Hoi,

Mooi dat het goed met jullie gaat. We hebben net schaatsen gekeken, 3 medailles voor onze Nederlanders! Hoeveel hebben jullie (de Spanjaarden) er al?

Fijn dat je ons mu ook op de hoogte houdt met deze reisverslagen!

Groetjes,
    Van je familie uit Surhuisterveen.

• 08 Februari 2014 - 17:48

Ietje:

hey Johanna,

leuk dat je aan ons denkt, als jij in de zon zit en wij in de regen. Het is je gegund hoor. hoop dat je nog veel zon mag zien. Dan houden wij de regen hier wel (beetje zon voor ons zou natuurlijk ook leuk zijn).
    Leuk zo'n reisverslag, weten we ook hoe het met je gaat. We zullen de verslagen zeker volgen.

Nog een heel prettig weekend vanuit Drogeham en succes met je stage volgende week.

Groetjes,
    Douwe, Ietje, Bram en Jelte.

• 08 Februari 2014 - 19:49

Klaas Hoekstra:

Het is inderdaad ruig weer geweest! Nu lekker rustig in Tsjom.
    Succes met de stage volgende week!
    Ben benieuwd naar jouw ervaringen met de jongere kinderen!

Geniet ervan!

Groet Sjoerdtje en Klaas

• 09 Februari 2014 - 20:35

Pake En Beppe:

Hoi Johanna,

Fijn dat je een goede reis hebt gehad en goed bent aangekomen.
    Vanwege het slechte weer,zouden we ook wel naar Spanje willen komen.
    (maar laat ons ook maar in het rustige Drogeham blijven)
    Morgen heel veel succes met je stage.

Dikke tuut van ,
    Pake en Beppe

• 12 Februari 2014 - 14:43

Lidewey:

Geniet ervan!! Klinkt leuk! Weer is daar in ieder geval beter dan hier, stuur maar wat deze kant op als je zon over hebt ;-)

Groetjes Lidewey