Laatste weekjes! - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Johanna Atsma - WaarBenJij.nu Laatste weekjes! - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Johanna Atsma - WaarBenJij.nu

Laatste weekjes!

Blijf op de hoogte en volg Johanna

07 April 2014 | Spanje, Puerto Real

Holaaa,

Ik hoor jullie al denken hèhè eindelijk weer eens een reisverslag.
I´m sorry maar de motivatie wordt steeds minder maar vooruit hier dan toch maar weer even een kort verslagje.

De dagen dat mijn ouders er nog waren waren echt super gezellige dagen, we hebben gewinkeld, terrasje gepakt, Cadíz bezocht, gezellig gezeten, pizza gegeten en nog veel meer gedaan. En toen was het alweer tijd om ze uit te zwaaien, het was echt een super geslaagde week!

In het weekend daarna hebben we even lekker gezeten bij een cocktail bar en zondag hebben we weer meegedaan met een oriëntatie wedstrijd. We gingen het nu rennend proberen en dat was best zwaar over het strand, door steile straten en ook nog eens de zon erbij. Wel echt super trots want we hebben er een uur en een kwartier over gedaan en ook nog 4de geworden! :D

Vorige week had ik mijn Nederlandse opdrachten week. Ik heb de hele week met drie klassen Nederlandse dingen gedaan. Ik heb ze bijvoorbeeld het liedje hoofd, schouders, knie en teen geleerd, stroopwafels en dropjes laten proeven, Nederlandse vlagjes gekleurd en ze klompen laten kleuren. Een geslaagde week en volgens mij vonden de kinderen het ook super leuk want die klassen komen nu extra vaak naar me toe!

Poe maar wat een drama is het weer hier soms, dan regent het ineens keihard en dan na 5 minuten schijnt de zon weer. Veel regen en bewolking laatste tijd gehad maar dat is nu eindelijk over! Dit weekend was ik niet helemaal fit dus rustig aan gedaan maar gister voelde ik me al stukken beter dus lekker de hele dag op het strand gelegen en toen we om 6 uur in de bus naar huis zaten was de temperatuur zelfs nog 31 graden!! Heerlijk bruin gebakken dus! De hele week blijft het hier dit weer als het goed is.

Deze week nog een weekje school en dan alweer een week vakantie! De tijd vliegt echt want na de vakantie nog maar 3 dagen stage en dan alweer naar huis.
Foto´s van de Nederlandse week zet ik er binnenkort erop!

Tot snel!
Kus Johanna

  • 07 April 2014 - 19:34

    Klaas Hoekstra:

    Het gaat inderdaad verschrikkelijk snel! Maar als je het prima naar de zin hebt, .......
    Mooi dat de week met je ouders zo fijn is verlopen! Maar ja, daar zaten we niet over in.
    Op het moment van typen is er een hevige bui losgebarsten. Dus Johanna hier kan dat ook wel! En hier wordt het niet 31 graden, dus geniet er maar van!!
    Succes nog met de laatste weken stage!
    Veel plezier toegewenst!!

    Groet vanuit een nat Tsjom, Klaas + famylje

  • 08 April 2014 - 18:43

    Pake En Beppe:

    Lieve Johanna

    Nog even een berichtje uit Drogeham. Het einde van je stage is in zicht, waar is die tijd gebleven, als je er voor staat, denk je, drie maanden, wat een tijd, maar nu zijn die maanden al bijna voorbij.
    Fijn dat die Hollandse week zo goed is gegaan en dat de kinderen het mooi vonden, het is natuurlijk altijd maar afwachten.
    Volgende week hebben jullie dus vakantie, hopenlijk is het dan mooi weer, het is hier koud en regenachtig.
    Nou Johanna nog veel plezier in de vakantie en een goede stage de laatste drie dagen.

    Groetjes en een dikke tût van Pake en Beppe

  • 15 April 2014 - 14:37

    Nynke:

    wat gaat de tijd snel...zo hebben we een 'surprise' party en ga je 3 mnd naar spanje en nu is het bijna koningsdag en ben jij weer thuis!
    lekker genieten van je vakantie en sterkte met afscheid nemen, want ze gaan jou zeker missen en jij de kinderen natuurlijk :-) ! en de spaanse zon ....olé olé...
    veel plezier nog en een hele goeie reis terug naar huis!
    grtjs en lfs van ons allemaal............tot gauw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johanna

Hallo allemaal, Van 7 februari tot 24 april ga ik stage lopen op een basisschool in Spanje. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van al mijn verhalen en gebeurtenissen in Spanje. Groetjes Johanna

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 7028

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 24 April 2014

Stage periode in Spanje

Landen bezocht: