Zon, zee, strand - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Johanna Atsma - WaarBenJij.nu Zon, zee, strand - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van Johanna Atsma - WaarBenJij.nu

Zon, zee, strand

Blijf op de hoogte en volg Johanna

17 Maart 2014 | Spanje, Puerto Real

Waar zou ik vandaag eens mee beginnen? Met het mooie weer, stage of toch het weekend? Laat ik maar beginnen met heit te feliciteren want jaa die ‘oude’ man is alweer 42 jaar geworden vandaag! Helaas mis ik zulke momenten wel maar gelukkig bestaat er skype. Gelukkig kan ik hem vrijdag in het echt feliciteren en misschien ligt er dan wel een leuk cadeautje voor hem klaar.

Eerst maar even weer wat over stage vertellen. Alles gaat goed op stage en ik heb het erg naar mijn zin. In de pauze zit ik meestal buiten op een bankje en komen er allemaal kinderen naar me toe die met me de Engelse liedjes willen zingen of gewoon even gezellig bij me willen zitten. Vandaag in de pauze kwam een lerares van de 3 jarigen naar me toe om in haar beste Engels te vertellen dat 4 jongens van haar klas de hele pauze (een uur) bij haar moesten blijven omdat ze vrijdag aan het einde van de dag iets hadden uitgespookt, dit soort straffen ben ik niet gewend!

Ik zal proberen om jullie niet jaloers te maken maar het was hier dit weekend toch echt wel even rond de 28 graden. Zaterdag en zondag zijn we met de bus naar Cadíz geweest en hebben we de hele dag op het strand gelegen. Het water was echt nog ijskoud maar omdat wij bikkels zijn hebben we zondag toch even tot ons middel in de Atlantische oceaan gestaan! Ik wordt nu langzaam toch echt al lekker bruin, heeeerlijk! Vandaag na school was het 27 graden en hebben we even lekker in de wind langs het water op een stenen muur gezeten in onze korte broek en hemdje. Wat een leven. Vanavond heb ik nog even hardgelopen langs het water, want ja straks als ik terug ben heb ik gelijk weer mijn eerste kaatswedstrijd en dan moet ik natuurlijk wel een goede conditie hebben! Als ik zo door ga kan ik aan het einde van dit hele avontuur 5 km rennen.

Oeee nog een paar dagjes en dan is het echt zover, dan staat heit en mem voor mijn deur, dat wordt zeker een geweldige week en ik heb er ook heeel veel zin in!
Voordat ik ga stoppen wil ik nog even zeggen dat ik echt blij wordt van al die lieve kaartjes en reacties die ik van jullie krijg en natuurlijk het skypen met iedereen!
Lekker slapen alvast en tot een andere keer!

Kusjes


  • 17 Maart 2014 - 23:41

    Sanne Jorritsma:

    Ik mis dy fietsmaatsje!! :(
    Moai dast it nei dyn sin hast bin ik blij om!!
    Have fun brownies
    gr. Sanne

  • 18 Maart 2014 - 08:17

    Nynke:

    Fijn dast t nei dyn sin hast........net te brûn wurde hjer Johanna, ha, ha.....geniet der mar lekker fan!
    succes mei dyn 5 km, dat lukt dy fast wol.
    een hele gesellige wike mei heit en mem en de groetsjes fan us allegear

  • 19 Maart 2014 - 22:57

    PietriK:

    Hoi Johanna,
    wat alwer in moai ferhaal. Mooi om te hearen dat jimme it sa nei de sin ha:-)
    En wat fijn dat er dan ek nog genog tiid oer bliuwt foar oare dingen. Erg leuk!
    In super leuke wike mei heit en mem, do hast der sin oan mar sy ek hjer. It wurd fest in geweldige wike,
    genietsje derfan en oant in oare kear!
    Groetnis fan ús allegear, Pietrk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johanna

Hallo allemaal, Van 7 februari tot 24 april ga ik stage lopen op een basisschool in Spanje. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van al mijn verhalen en gebeurtenissen in Spanje. Groetjes Johanna

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 7024

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 24 April 2014

Stage periode in Spanje

Landen bezocht: